پایگاه جامع موعود 313

در راه خدا تا شهادت...

در راه خدا تا شهادت...

پایگاه جامع موعود 313

بسم رب شهدا و صدیقین
.........................
این وبلاگ به نشر مداحی های جدید و مداحی های ولایتی می پردازد که کمتر دیده می شوند می پردازد.
لذا از شما خواهشمندیم که در صورت توان ما را در این راه یاری کنید و مداحی های رکوردی خود را به نشانی ایمیل madahi313@chmail.ir ارسال کنید.
خواهشمندیم که از نوار بالا روی حمایت از ما کلیک کنید و از یکی از راه ها از ما حمایت کنید.
با تشکر
رزمنده سایبری

حاج منصور ارضی شب نوزدهم


مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان

شب قدر

سحر دوشنبه 15 تیر 1394

دعای ابوحمزه

روضه امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س)

مسجد ارک تهران


برای مشاهده بیانات و دانلود مداحی ها به ادامه مطلب بروید.



صوت کامل بیانات ، روضه ، مناجات و عزادارای شب نوزدهم رمضان 1394 با کیفیت و حجم بالا

 

صوت کامل بیانات ، روضه ، مناجات و عزادارای شب نوزدهم رمضان 1394 با کیفیت و حجم پائین

 



بیانات حاج منصور ارضی در زیارت عاشورا مورخ نوزدهم خرداد 94 در حسینیه صنف لباس فروشان                        

                            بسم الله الرحمن الرحیم
شعبان ماه من است، پس در آن روزه بگیرید به خاطر محبت و دوستی پیامبرتان و برای تقرب به پروردگارتان. یک وقتی من به تو می‌گویم به خاطر محبتی که به من داری کاری را انجام بده اما نه، یک زمانی پیامبر اکرم صلی الله عیله و آله و سلم ما را به کاری امر می‌فرمایند برای همه الی یوم القیامه، مانند روزه داری در ماه شعبان "شعبان شهری الا فصوموا فیه محبه لنبیکم و تقربا الی ربکم" شعبان ماه من است، پس در آن روزه بگیرید به خاطر محبت و دوستی پیامبرتان و برای تقرب به پروردگارتان. پس روزه داری آن هم به خاطر دوست داشتن پیامبر اکرم صلی الله عیله و آله و سلم اثر دارد. بعضی‌ها در این ایام هر روز را روزه می‌گیرند و مومنی هم بدون آنکه بداند این شخص روزه است به او غذایی تعارف می‌کند، او هم قبول می‌کند و روزه اش را افطار می‌کند و ثوابش را می‌برد، مگر آنکه روزه واجب بر گردنش باشد. بعضی‌ها می‌گویند نه این روزه قبول نیست، اتفاقا اگر انسان روزه قضا نداشته باشد این روزه خیلی هم ثواب دارد هم ریا نکردی هم افطار کردی. ما دستورات خدا را با نفس خودمان می‌سنجیم و می‌گوییم این قسمتش قبول است آن قسمتش قبول نیست. این اطاعت خداست نه عبادت خدا. از محبت پیامبر اکرم صلی الله عیله و آله و سلم خدا یک قدرتی به انسان می‌دهد که ماه رمضان را با همه‌ی سختی‌ها گرمی هوا و فاصله زمانی اذان صبح تا مغرب می‌تواند روزه بگیرد و لحظه ای که تو نیت روزه می‌کنی خدا به تو نظر می‌کند و عطا می‌کند. یک مقدار مواظب باشید تا جایی که می‌توانید پولتان را حلال کنید سرسال خمستان اگر در ماه رمضان است چه بهتر اگر هم خدایی ناکرده تا حالا خمس نداده اید حساب و پرداخت کنید که ان شاءالله با پاکی وارد ماه مبارک رمضان شوید، اما اگر تا الان با بی توجهی زندگی کردی از این به بعدش هم همین گونه پیش می‌رود.
می‌گویند اگر ما در این مذاکرات به نتیجه نرسیم و نتوانیم با دشمن توافق کنیم و سرسپرده آمریکا نشویم آب خوردن هم دیگر نداریم. بعضی نه نماز می‌خوانند نه روزه می‌گیرند گناه می‌کنند می‌گویند ما امام حسین علیه السلام را هم دوست داریم این آیه را هم می‌خوانند "قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ" بگو اى بندگان من که بر خویشتن زیاده ‏روى روا داشته ‏اید از رحمت‏ خدا نومید مشوید در حقیقت‏ خدا همه گناهان را مى‏ آمرزد که او خود آمرزنده مهربان است(سوره زمر آیه 53) خدا هم به خاطر همین همه گناهان ما را می‌بخشد, اما شما که ادعای دوستی با حضرت را دارید زیارت مطلقه امام حسین علیه السلام در حرم ایشان را بخوانید و به دعا توجه کنید، یک لحظه امام حسین علیه السلام گناه نکرده است، سمت گناه هم نرفته است از این ادعیه درس بگیرید. بدی گناه هم این است که وقتی گناه می‌کنی یک گناه سنگین‌تر بعد از آن است و آن را راحت‌تر انجام می‌دهی. بعضی از گناهان که بخشیدنی نیست، می‌گویند اگر ما در این مذاکرات به نتیجه نرسیم و نتوانیم با دشمن توافق کنیم و سرسپرده آمریکا نشویم آب خوردن هم دیگر نداریم. مردم ما فهمیده و دارای درک سیاسی بالا هستند، نباید با آنها اینگونه صحبت کرد. ما این همه مقاومت کردیم و شهید دادیم که زیر بار زور و ذلت نرویم. اگر بعضی از مسئولین در رفتار و گفتارشان تجدید نظر نکنند و همین رویه را در پیش بگیرند یقینا در مقابل ملت قرار خواهند گرفت و عاقبت بخیر نخواهند شد البته ملت با شعار "دولت تدبیر ما ، بصیرت بصیرت" با آنان اتمام حجت کرده است. این نتیجه‌ی گناهانی است که اهمیت ندادند و گناهان بعدی پشت سر آن آمد.
هر کس سه روزِ آخر شعبان را روزه بدارد و آن‌ها را به ماه رمضان متّصل کند، خداوند برای او پاداش روزه دو ماه پیاپی را می‌نویسد. حقیقت این که ما در ماه شعبان باید جذب پیامبر اکرم صلی الله عیله و آله و سلم شویم، خیرات در ماه شعبان است، شعبان شعبه شعبه است و در هر شعبه اش خیری هم مادی و هم معنوی نهفته است، لذا پولتان را پاک کنید زندگیتان را مواظبت کنید، سعی کنید در این ماه برای فقرا یک قدم خیری بردارید، شده حتی یک قلم شده یا یک خانواده. هفته‌ی آینده سعی کنید سه روز دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه را روزه دار باشید که وصل می‌شود به ماه مبارک و روایت است از امام صادق علیه السلام "مَن صامَ ثَلاثَةَ أیّامٍ مِن آخِرِ شَعبانَ و وَصَلَها بِشَهرِ رَمَضانَ، کَتَبَ الله‌ُ لَهُ صَومَ شَهرَینِ مُتَتابِعَینِ" هر کس سه روزِ آخر شعبان را روزه بدارد و آن‌ها را به ماه رمضان متّصل کند، خداوند برای او پاداش روزه دو ماه پیاپی را می‌نویسد(من لا یحضره الفقیه) .ان شاءالله خدا به همه‌ی ما توفیق دهد سحرهای ماه مبارک رمضان را درک کنیم. برنامه‌ی مسجد ارک را هم سعی می‌شود ساعت دوازده منبری شروع شود، ساعت یک مناجات را شروع می‌کنیم و ساعت دو و نیم هم برنامه تمام می‌شود. جزء شانزدهم قرآن یادتان نرود، سعی کنید تا پایان ماه شعبان ختم قرآن را کامل کنید که با شروع ماه مبارک یک ختم قرآن جدید آغاز کنید. پول برای جهیزیه فراموش نشود.خدا ان شاءالله به همه‌ی شما خیر و برکت دهد عاقبت به خیری دهد از شر و فتن آخرالزمان و دولت هایی که می‌خواهند به ما ضربه بزنند محفوظ باشید، خدا ان شاءالله توطئه هایی که ما را تهدید می‌کند خنثی کند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی